Heb je een vraag?
Hoe wijzig ik mijn email wachtwoord
We versturen uit veiligheid geen email wachtwoorden of logins via chat of support. Om een wachtwoord te resetten, kun je inloggen op je cPanel hosting pakket en het vanuit daar wijzigen. Een andere mogelijkheid is wachtwoord wijzigen vanuit webmail.
Wijzigen e-mail wachtwoord vanuit cPanel
Volg hiervoor de volgende stappen:
- Log in in je cPanel Indien je je cPanel gegevens niet weet, log je in op je Hoasted klantenomgeving (www.hoasted.com/login) en ga je naar Diensten > Mijn services. Vanuit daar kun je zonder wachtwoord inloggen op je cPanel hosting account. Alternatief is dat je een ticket indient naar support@evertswebservices.nl, dan mailen wij de inloggegevens van je cPanel.
- Ga naar Email accounts Dit staat onder het kopje E-mail in cPanel.
- Klik op ‘beheren’ of ‘manage’ Deze knop staat naast je emailadres.
- Voer je nieuwe gewenste wachtwoord in en klik op ‘Update Email Settings’ om het wachtwoord op te slaan.
- Controle
Je kunt nu testen of je login goed werkt door in te loggen op onze webmail omgeving https://webmailsecure.com/.
Email wachtwoord wijzigen vanuit Roundcube webmail
In de webmail kun je zelf je wachtwoord aanpassen. De stappen zijn:
- Je kunt ook je e-mail wachtwoord wijzigen als je een website op dezelfde domeinnaam hebt door in te loggen in je webmail op https://jouwdomein.nl:2096. Mocht je geen website hebben, maar wel e-mail vraag support@evertswebservices.nl om je te mailen waar je op kunt inloggen om je wachtwoord te wijzigen.
- Vervolgens klik je op de Webmail Home knop in het linker menu:
- Op die pagina klik je bovenaan op het driehoekje rechts van je mailadres en dan zie je:
- Klik op Password & Security en je krijgt de mogelijkheid om het nieuwe wachtwoord in te geven en dan op Opslaan te klikken:
Vanaf dat moment is je email wachtwoord gewijzigd.