Heb je een vraag?
Hoe krijg ik de beste support?
Afhankelijk van de inhoud van je vraag en de wijze van omschrijven, kunnen we je het beste en snelste helpen. In dit artikel enkele handige tips, hoe je het meeste uit onze support haalt.
Je kunt onze support afdeling iedere dag van de week vragen stellen, middels het sturen van een e-mail te aan support@evertswebservices.nl. Zoek voor je dat doet even op support.evertswebservices.nl of er wellicht een handleiding beschikbaar is die je kunt gebruiken om het direct zelf op te lossen. Vind je daar niet wat je zoekt, stuur dan een e-mail of vul het het ticket formulier in op je klantenpaneel.
Slimme support vragen stellen
Om zo snel mogelijk het benodigde antwoord van de Everts Webservices support te krijgen zijn enkele zaken van belang:
- Onderwerp goed omschrijven
Geef in een aantal woorden precies weer wat je wilt weten of vragen, bijvoorbeeld:- Wijzigen DNS instellingen domein.nl
- Witte pagina op domein.nl
- inloggegevens cPanel van domein.nl kwijt
- Foutmelding 503 op website.nl
- nieuw Office 365 mailadres aanmaken,
- e-mail komt in spam map ontvanger,
- website verschijnt niet met het SSL slotje
- Probleem duidelijk omschrijven
In geval van een probleem we je daar graag bij, hoewel het niet strikt onder hosting valt. Stuur ons dan in ieder geval: - Om welk domein / website / e-mailadres op welk cPanel account het betreft (bijvoorbeeld domein.nl met gebruikersnaam domeinnl)
- wat exact het probleem is
- met welke browser je kijkt
- eventuele screenshots (vooral handig bij instelling problemen)
- en wat je zelf al hebt gedaan/geprobeerd om het op te lossen.
- Indien het een WordPress website is, stuur ook de inloggegevens voor het dashboard mee.
Handig
- Everts Webservices support artikelen
Zoek door de verschillende handleidingen. Mis je iets, laat het ons weten en we maken deze graag voor je. - Verhuisaanvraag formulier
Als je Everts Webservices een website wilt laten verhuizen, geef dan de FTP-host, gebruikersnaam en het wachtwoord. Als er bij de huidige provider een controlpanel is (bijvoorbeeld DirectAdmin, cPanel of Plesk) ook graag de inloggegevens daarvan. Je kunt hiervoor ook ons verhuisformulier invullen. - Je eigen IP adres opzoeken
Ga naar https://ipv4.icanhazip.com/ én naar https://ipv6.icanhazip.com/ om je eigen IP adressen te bekijken. Kopieer de inhoud van de twee pagina’s en stuur deze mee in je ticket. - Je eigen browser details opzoeken
Ga naar https://toolbox.googleapps.com/apps/browserinfo/ om je eigen browser details op te zoeken en stuur een screenshot van deze informatie door naar support. - Stuur een antwoord op de mail van support
Als je aanvullende vragen hebt, of een antwoord stuurt aan support, stuur dan een antwoord (reply) en geen nieuwe e-mail. Dan blijven deze mails bij elkaar en weten wij waar het over gaat.